שלישי | 19:45: הפועל ת"א מגיעה לי"א

רגע לפני המפגש מחר נגד האדומים מתל אביב, רן בן שמעון וננאד סבטקוביץ' התייצבו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק. רן: "יש כאן על מי לסמוך". ננאד: "צריכים לייצר עקביות".

הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך יצא מחר לדרך כאשר מ.ס אשדוד תארח את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-14.

לאחר שני ההפסדים בליגה ובגביע המדינה,  בקבוצה מקווים להתאושש ולחזור לרצף הניצחונות ולהמשיך במומנטום שהעלה את הקבוצה מתחתית הטבלה.

במזג אוויר סוער במיוחד, הקבוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. יואב ג'ראפי וגיל כהן התאמנו, אך הבלם עדיין בספק וכשירותו תיבדק לפני המשחק. עטאא ג'אבר שנעדר מסגל הקבוצה במשחק הגביע בעקבות צהובים יעמוד מחר לרשותו של רן בן שמעון.

רן בן שמעון התייחס למשחק נגד הפועל ת"א: "אני לא מתמקד ביריבה. יש לנו קבוצה טובה ויש לנו שחקנים טובים שאני מאוד סומך עליהם.  בשני המשחקים האחרונים עשינו תוצאות טיפה פחות טובות אבל יש לי כאן על מי לסמוך. בעקבות ההדחה מהגביע אנחנו מתמקדים ומתרכזים בליגה לכן המשחקים האלה הופכים להיות סופר חשובים".

"יש כאן על מי לסמוך" – רן בן שמעון.

ננאד סבטקוביץ' התייחס להכנות לקראת המשחק: "לא היה לנו הרבה זמן בין המשחקים לכן התרכזנו בהתאוששות. אנחנו מכירים טוב את הפועל ת"א, במפגש הקודם במחזור הראשון היה משחק מאוד שוויוני אך הם אלה שניצחו ואני מקווה שהפעם הניצחון יהיה שלנו".

על התקופה של הקבוצה: "היה לנו רצף של שלושה ניצחונות נהדרים אך הפסדנו את שני המשחקים האחרונים שלנו ולא שמרנו על עקביות. אני חושב שבמשחק האחרון שיחקנו טוב ויצרנו מצבים טובים אך לא הצלחנו לכבוש ומנגד ספגנו מכדור נייח. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לייצר עקביות".

על הכושר האישי שלו: "הייתה לי פציעה מאוד קלה. הצוות הרפואי עשה עבודה טובה וכבר חזרתי במשחק האחרון ל-65 דקות והרגשתי טוב. כעת אני כשיר במאת האחוזים למשחק נגד הפועל תל אביב".

מחירי הכרטיסים הינם: מבוגרים – 80 ש"ח. ילדים, נערים, נשים, סטודנטים וחיילים – 40 ש"ח.

קופות האצטדיון יפתחו בשעה 18:00. לינק לרכישת כרטיסים באתר: https://www.ticket4u.co.il/event/8541

כתבות נוספות

דילוג לתוכן