יום שבת | 17:30: יוצאים למשחק חוץ בטוטו טרנר

רגע לפני פגרת הנבחרות, יוצאים למשחק חוץ נגד הפועל ב"ש במסגרת המחזור התשיעי. רן בן שמעון: "אנחנו מגיעים מאוד מאוד דרוכים למשחק הזה", פיראס אבו עקל: "אנחנו חייבים את הנקודות".

קישור לרכישת כרטיסים: https://www.ticket4u.co.il/OrderDirect?link=https://bit.ly/3wbZUu2

רישום להסעות למשחק נגד הפועל באר שבע: https://chat.whatsapp.com/BMeQj2nkqWuKEKYNfWupBX

רישום לבדיקות קורונה מהירות, שייערכו בהיכל הקונכייה בסמוך לטוטו טרנר, בעלות של 30 ש"ח: https://bit.ly/31fbZmB

קופות האצטדיון יפתחו בשעה 15:30 לרכישת כרטיסים ליציע של אשדוד (קופה מערבית)

פחות מ- 48 שעות נותרו עד המשחק האחרון לפני הפגרה הארוכה שמחכה לנו בחודש נובמבר. לאחר מעט מאוד נקודות ותוצאות שליליות בפתיחת העונה, דווקא במשחקים שאיש לא ציפה, נגד מכבי ת"א ומכבי חיפה, הקבוצה הוציאה 4 נקודות מתוך 6 אפשריות. כעת, יוצאים למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה, הפועל ב"ש.

הבוקר (שישי) הקבוצה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק שייערך מחר בשעה 17:30. חמודי כנעאן, גיל כהן ומתאוסיניו לא כשירים במאת האחוזים וכשירותם תיבדק לקראת המשחק על מנת לבחון האם ניתן יהיה לכלול אותם בסגל.

מי שייעדר בוודאות מהמשחק הקרוב הוא פהאד באיו שספג כרטיס אדום ישיר בתוספת הזמן במשחק נגד מכבי חיפה. עטאא ג'אבר שהוחלף במחצית הראשונה במשחק האחרון,  ערך במהלך השבוע אימונים מלאים לאחר שנבדק ואובחן כי לא מדובר בפציעה חמורה, אלא מכה ישירה בלבד.

לפני שריקת הפתיחה, הפועל באר שבע תערוך טקס הוקרה לנאור סבג ששיחק בעברו במועדון מבירת הנגב.

רן בן שמעון ופיראס אבו עקל התייצבו למסע"ת לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש:

רן בן שמעון: "מקווה שאכן המשחקים נגד מכבי ת"א ומכבי חיפה נתנו ביטחון לקבוצה. אני חושב שקרו 2 דברים במשחקים האלה: קודם כל, אנחנו התחברנו יותר. דבר שני, די ברור ששתי הקבוצות האלו באו לשחק כדורגל, ואנחנו כן יודעים לשחק נגד קבוצות כאלה. אין ספק שגם הפועל באר שבע היא קבוצה חזקה וטובה. אין ספק שהביטחון שלנו קצת חזר, בעיקר הביטחון שלנו בעצמנו, אבל עדיין מדובר באחד המשחקים הקשים בליגה, כך שאנחנו מגיעים מאוד מאוד דרוכים למשחק הזה".

על מה שקורה בהפועל ב"ש: "אנחנו מתעסקים בעצמנו. יש בב"ש אוהדים יוצאים מן הכלל וגם מאמן טוב לפי דעתי, כך שאני מאמין שבשריקת הפתיחה, כל מה שהיה לפני מתבטל, ואנחנו נקווה לעשות את התוצאה הטובה ביותר מבחינתנו."

על הכשירות של כנעאן, גיל כהן ומתאוסיניו לקראת המשחק: "יש עוד 48 שעות עד המשחק וזה הרבה מאוד זמן במושגים של כדורגל ואני מקווה שכולם יעמדו לרשותנו. עדיין לא יודע אם כל השלושה יהיו כשירים, אולי למתאוסיניו ייקח קצת יותר זמן, אך נראה לקראת המשחק."

פיראס אבו עקל אמר לקראת המשחק: "לקח לנו קצת זמן עד שהתחברנו, התחלנו ברגל שמאל לצערי אך אנחנו מסתכלים קדימה ועושים הכל כדי לתקן את זה ולצאת לדרך יותר טובה, וכבר היה ניתן לראות בשני המשחקים האחרונים כבר נראינו הרבה הרבה יותר טוב. כל ניצחון וכל תוצאה טובה נותנים ביטחון גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית. אנחנו נגיע לב"ש עם רצון לנצח את המשחק, אנחנו חייבים את הנקודות, איבדנו כבר יותר מדי נקודות".

כתבות נוספות