רן בן שמעון: "יש פה חבורה אמיתית של גברים"

רן בן שמעון שיתף בתחושותיו לאחר שבוע מושלם ולאחר הניצחון נגד מכבי פ"ת: "לא היה קל להתמודד עם הקטע המנטלי לאחר תחילת העונה". על קני: "שיחק עם תפרים, אישיות יוצאת מן הכלל"

רן בן שמעון: "אנחנו אמרנו בחדר ההלבשה לפני המשחק שלאחר שני ניצחונות מצפים ממך אולי להוריד קצת, במיוחד שזה משחק כל כך חשוב למכבי פ"ת, אבל אמרנו שאף אחד לא יכתוב לנו את הסיפור ואנחנו באים לכאן כדי לנצח. היה חצי ראשון גרוע מאוד שלנו, היה קשה, השחקנים היו תשושים פיזית אבל עשינו את זה. מגיע כל הכבוד לשחקנים שמחזיקים שבוע לאחר שבוע, לא קל להתמודד עם הקטע המנטלי לאחר תחילת העונה שלנו, אך יש פה שחקנים עם לב גדול מאוד".

על היכולות של הקבוצה הערב: "באנו עם הרכב מאולתר, טום בן זקן בדרך כלל לא משחק כבלם אבל הוא עשה משחק ענק, יוצא מן הכלל. באנו עם מספר אילוצים והרכב שלא שיחק ביחד. הרגשתי שיש כאן משחק קשה, מכבי פ"ת קבוצה קשה מאוד למשחק, והיה ברור שיהיה משחק עם גול לפה או לשם ורצינו שהגול יהיה שלנו. ניתחנו לפני המשחק וראינו שבכל המשחקים היריבות של מכבי פ"ת לא מגיעות להרבה מצבים, גם הקבוצות שניצחו אותה בתוצאה יותר גבוהה. אני שמח שהגול היה היום בצד שלנו".

על קני סייף: "קני מגלה יכולות יוצאות דופן לליגה הישראלית. אני מבין על מה כולם מדברים. חייבים להגיד יותר מזה, הוא שיחק עם המון תפרים, הוא יכל בקלות לברוח מהמשחק הזה בגלל הפציעה, אבל הוא גבר ובא לשחק והוא גם אישיות יוצאת מן הכלל אז הכל מסתדר טוב. אבל זה לא רק קני, יש פה חבורה אמיתית של גברים מהמקום שבו התחלנו למקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו, יפה מאוד, ממשיכים הלאה".

כתבות נוספות