רן בן שמעון: "אשדוד כל הזמן נמצאת בתהליך חיובי"

לאחר הניצחון נגד מכבי נתניה, רן בן שמעון ויואב ג'ראפי התייצבו למסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר המשחק. השוער: "יצרנו מומנטום ואנחנו מקווים להמשיך אותו".

לאחר הניצחון, מאמן הקבוצה, רן בן שמעון ושוער הקבוצה, יואב ג'ראפי, התייצבו למסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר המשחק:

רן בן שמעון התייחס תחילת למגמת העלייה של הקבוצה לאחר פתיחת העונה הרעה: "יש שקט מסביב גם בתקופות הסוערות, שקט שנתן אפשרות לעבוד. יש לנו כאן שחקנים צעירים שרוצים להתקדם, שבאים למועדון שעתיים לפני הזמן וחברה שכיף לעבוד איתם. ברגע שיש עיניים פתוחות ללמידה אפשר לעשות תהליך, ואשדוד כל הזמן נמצאת בתהליך טוב וחיובי, ואני שמח מאוד כי מגיע לשחקנים האלה שעובדים מאוד קשה".

"אחד המשחקים הקשים בליגת העל". צילום: טל אקוקה.

על הפציעה של סבטקוביץ': "בתקופת ההכנה הוא היה קצת פצוע, ופחדנו מאוד בגלל עומס המשחקים, אך זה היה משחק מאוד חשוב ולקחנו בחשבון שיש מספר שחקנים שיהיה להם קשה פיזית. ניסינו להחליף וקצת לרענן שחקנים במהלך המשחק. ננאד מתח את שריר התאומים, ייבדק ויעבור טיפול. פציעות זה חלק מהמשחק ואנחנו ממשיכים הלאה".

סיכום המשחק שלו: "היה משחק טוב אך הוא יכול להיות משחק הרבה יותר טוב. לפני המשחק הגדרנו את המשחק הזה כאחד המשחקים הקשים בליגת העל, נתניה בבית אחת הקבוצות הטובות בליגה. לאחר ההרחקה שלהם יכולנו להעיז טיפה יותר, אך אחרי שאתה מנצח ולאחר שאתה מחזיק את כל הליגה על הכתפיים יש לפעמים מה שנקרא 'אובר אחראיות', אז באמת הנעת הכדור לא הביאה למספיק מצבים, אך בכל זאת עשינו הרבה דברים יפים ויצאנו להתקפות מעבר שיכלו להסתיים אחרת לגמרי והגענו למצבים טובים, ונתניה כמעט לא סיכנה את השער שלנו. אני שמח שככה נגמר המשחק, המטרה המוצהרת היחידה שהייתה לנו לפני המשחק, היא לחזור מהמשחק הזה עם ניצחון".

יואב ג'ראפי: "זה לא משחק נוח, תמיד צריך להיות דרוך כי לנתניה יש כלים התקפיים נהדרים. זה היה משחק קשה מנטלית אך גם פיזית כי הגענו לאחר ששיחקנו ביום שבת".

על התקופה שלו ועל ההתקדמות שלו במועדון: "היו לי ימים לא פשוטים במועדונים אחרים, אך זה חלק מההיסטוריה. אני עכשיו משחק ומאושר במקום שאני נמצא בו".

"יצרנו מומנטום ומקווים להמשיך אותו". צילום: טל אקוקה.

על העובדה שלא רבים חשבו שהקבוצה תעלה בטבלה לאחר פתיחת העונה: "הרבה אולי לא חשבו, אך אנחנו תמיד האמנו שאנחנו ראויים למקום הרבה יותר גבוה ממה שהיינו בתחילת העונה. אנחנו לא קבוצת תחתית וזה ברור לכולם, עכשיו יצרנו מומנטום ואנחנו מקווים להמשיך אותו".

כתבות נוספות

דילוג לתוכן