ערב קצבי בי"א: 2-2 בין מ.ס אשדוד למכבי חיפה

שער בכורה של סייף במועדון (27') ופנדל מדויק של אור אינברום (69') איזנו פעמיים את התוצאה וקבעו חלוקת נקודות נגד האלופה. פהאד באיו ספג אדום ישיר וייעדר מהמשחק הבא.

לאחר פתיחת עונה מהוססת עם רצף תוצאות שליליות, איש לא ציפה שחניכיו של רן בן שמעון יוציאו 4 מ-6 נקודות אפשריות נגד האלופה וסגניתה באותו שבוע.

המשחק המרכזי של ליגת העל במסגרת המחזור השמיני, הבטיח וקיים – משחק קצבי ואינטנסיבי לאורך 90 דקות. הירוקים עלו ליתרון מוקדם בדקה ה-6 לאחר שער עצמי של גיל כהן. השוויון של חניכיו של בן שמעון הגיע בדקה ה-27 לאחר התקפה נהדרת בה מונטרי קמהאני שחזר הערב להרכב, מצא את קני סייף שנגח נהדר לרשת וחגג את שערו הראשון במדי מועדון ספורט אשדוד.

אור אינברום חוגג לאחר הפנדל. צילום: מוטי קדוש.

בדקה ה-63, כדור קרן נוסף של הירוקים הסתיים ברשת. סאן מנחם נגח, ג'ראפי הדף, אך צ'ארון שרי זינק על הכדור והעלה את הירוקים ליתרון 2-1. הקבוצה של בן שמעון לחצה לאזן את התוצאה במהירות, ובדקה ה-69 פנדל של אור אינברום קבע שוויון מהיר לאחר נגיעת יד ברחבה.

בדקה ה-95, החלוץ האוגדני של מ.ס, פהאד באיו שנכנס כמחליף, ספג כרטיס אדום ישיר לאחר תיקול מאוחר בשחקן יריב, ובעקבות האדום ייעדר מהמשחק הקרוב נגד ב"ש.

שתי הקבוצות ניסו להשיג את שער הניצחון ללא ההצלחה. בסיום 2-2 קצבי שמסתיים ללא הכרעה.

כעת הקבוצה תצא ליום חופש לאחר המשחק, ולאחר מכן תתחיל בהכנות לקראת משחק החוץ בטוטו טרנר נגד מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע.

 

כתבות נוספות