עדכון תוצאות מחלקת הנוער

סופ"ש נוסף של כדורגל במחלקת הנוער מאחורינו. קבוצת הנוער גברה על סכנין עם שער דרמטי בדקה ה-97. גם נערים ג', ילדים ב' וילדים ג' השיגו ניצחונות מרשימים. כל הכובשים והעדכונים בתוך הכתבה.

עוד שבת של כדורגל במחלקת הנוער של מועדון ספורט אשדוד. גם השבת קיבלנו אין ספור אירועים ודרמות עם המון שערים:

נוער: בנין סכנין – מ.ס אשדוד 2-1

ללא ספק המשחק הדרמטי של השבת. קבוצת הנוער יצאה למשחק חוץ בסכנין וידעה שהיא חייבת לחזור עם 3 נקודות כי כבר במחזור אמצע השבוע מחכה לה מכבי ת"א לקרב צמרת לוהט.

עשויים מחומר מיוחד – קבוצת הנוער. צילום: טוטו פוטו.

דווקא בני סכנין המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות כאשר כבשה בסמוך לסיום המחצית הראשונה את שער היתרון שלה. הקבוצה של אלי לוי כבר גילתה השנה אופי של ווינרים, וגם הפעם הוכיחה כי היא עשויה מחומר מיוחד. שער שוויון של סהר רביבו בדקה ה-65 מכדור עונשין קבע שוויון בסכנין. הדרמה האמיתית הגיעה עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן: רביד אברג'יל בעט לכיוון השער, הכדור פגע בשחקן של סכנין ונכנס פנימה! מהפך מטורף של קבוצת הנוער בדקה ה-97, מהפך שמשאיר את הקבוצה במקום הראשון בטבלה!

קשה היה לעצור את החגיגות והשמחה של השחקנים בסיום המשחק לאחר השער הדרמטי, אך אלי לוי יודע שאין להם הרבה זמן לחגוג כי כבר ביום שלישי מחכה לקבוצת הנוער קרב צמרת לוהט נגד מכבי ת"א.

הרכב קבוצת הנוער: יואב אריכא, אושרי טדלה, מאור ישילירמק, שקד חכמון(ק), סהר רביבו, עומר יפרח, מרטין אטמנגה, ירין סויסה, רביד אברג'יל, חי בוזגלו ובן לוי.

נערים ב': עירוני ק"ש – מ.ס אשדוד 1-1

הילדים נתנו הכל על המגרש אך דווקא קריית שמונה עלתה ראשונה על לוח התוצאות. המשחק היה שקול מאוד לאורך 90 הדקות, ושער שוויון של אורי מלכה עשה צדק וקבע חלוקת נקודות במשחק.

נערים ג': מ.ס אשדוד – הפועל פ"ת 0-2

משחק מצוין שלנו עם המון מצבי הבקעה וניצחון מוצדק לאחר שערים של בן אברמוב ורון תלמי.

ניצחון בית משכנע לנערים ג'. צילום: טוטו פוטו.

ילדים א': מ.ס אשדוד – בני יהודה 4-3

משחק קצבי קיבלנו באשדוד. האורחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות והובילה לאורך רוב שלבי המשחק. הילדים שלנו ניסו לעשות קאמבק מרשים אך השער המצמק שלנו לקראת סיום המשחק לא הספיק הפעם כדי להוציא נקודות מהמשחק.

ילדים ב': נורדיה ירושלים – מ.ס אשדוד 8-0

ניצחון מדהים של הילדים שלנו שנהנו מחגיגת שערים במשחק: שלושער של נועם עזרן, צמד של ארז דידי, ושערים נוספים של ליאם מלכה, רועי לורנס ועמית בן יהודה העניקו לנו ניצחון מרשים ודרך שמחה חזרה מירושלים.

ניצחון חוץ אדיר לילדים ב'. צילום: טוטו פוטו.

ילדים ג': הפועל הרצליה – מ.ס אשדוד 2-1

משחק חוץ קשה מאוד לילדים שלנו, אך עם המון לחימה והמון אגרסיביות חזרנו לאשדוד עם ניצחון נהדר.

טרום א': מכבי נתניה – מ.ס אשדוד 2-4

על אף שערים של נועם נוריאל ואורי פרץ, הילדים לא הצליחו למצוא את השוויון במשחק. הפנים כבר למשחק הבא!

כתבות נוספות

דילוג לתוכן