עדכון תוצאות מחלקת הנוער

קבוצת הנוער נהנתה משבת חופשית ללא משחק, אך לשאר המחלקה חיכו משחקים מאוד מסקרנים. רביעייה לקבוצת נערים ג', ועשירייה לקבוצת ילדים ב'! כל העדכונים, כל השערים בתוך הכתבה.

 

נערים א': הפסד חוץ להפועל ב"ש 2-0

הקבוצה יצאה למשחק חוץ קשה בב"ש, וכבר במחצית הראשונה ספגה שני שערים. במחצית השנייה הקבוצה שלנו עשתה מספר שינויים ואכן החילופים השפיעו לטובה והקבוצה נראתה הרבה יותר טוב, אך על אף שליטה במחצית השנייה, הנערים שלנו לא השכילו לכבוש מצבים טובים והתוצאה נשארה זהה בסיום.

נערים ג': ניצחון ביתי מרשים 0-4 על מודיעין.

משחק בשליטה מוחלטת שלנו לאורך כל שלבי המשחק ובסופו של דבר זה בא לידי ביטוי גם בתוצאה. שערים של רון תלמי, יואל בלובין, יוני אלמלם וים כץ העניקו לנו 3 נקודות מוצדקות.

נערים ג' חוגגים רביעייה נגד מודיעין. צילום: טוטו פוטו.

ילדים א': הפסד חוץ 3-0 להפועל רמת גן.

המשחק נערך במגרש השקמה, בסופו הילדים שלנו לא הגיעו בשיאם וחזרו עם הפסד לאשדוד. הפנים למשחק הבא.

ילדים ב': עשירייה לרשת של בית"ר!

הקבוצה של איב שריקי שנמצאת במומנטום מצוין לאחר שמינייה לרשת של נורדיה במחזור הקודם, אירחה ביום ראשון את בית"ר ירושלים באשדוד ובתצוגת כדורגל מדהימה הביסה 0-10 את הירושלמים. נועם עזרן (צמד), ארז דידי (צמד), שוקני, תומר לוי, יעקב זדה, עידן, איתמר אטיאס ודניאל דוידי כבשו לזכותנו והעניקו לנו ניצחון מדהים.

ילדים ג': תיקו ביתי 1-1 נגד הפועל ראשון לציון

משחק נהדר של הילדים שלנו, אך פנדל מדויק בתוספת הזמן של האורחת קבע חלוקת נקודות באשדוד.

חלוקת נקודות – ילדים ג'. צילום: טוטו פוטו.

טרום א': 2-2 נגד מכבי ת"א במשחק חוץ.

הקבוצה בהדרכתו של איציק שריקי כבר הובילה משערים של דולב רפפורט ויואב אורן, אך שני שערים של מכבי ת"א במחצית השנייה קבעו את תוצאת הסיום.

אלה היו משחקי השבוע במחלקת הנוער – כמו תמיד המון עניין, המון שערים והמון דרמות! הישארו מעודכנים – בסופ"ש הקרוב מחזור נוסף של כדורגל!

כתבות נוספות