יום שישי בי"א: סיבוב ח' של גביע המדינה

הקבוצה תארח מחר את הפועל אום אל פחם מהליגה הלאומית. רן בן שמעון שייאלץ להסתדר ללא מספר שחקנים פצועים אמר במסע"ת: "רוצים לעבור שלב ולהתקדם כמה שיותר בגביע".

סיבוב ח' של גביע המדינה מגיע מחר לי"א: הקבוצה של רן בן שמעון תארח מחר את הפועל אום פחם שממוקמת במקום החמישי בליגה הלאומית.

רן בן שמעון ייאלץ להסתדר עם מספר חיסורים, כאשר טום בן זקן, גיל כהן ויואב ג'ראפי פצועים וייעדרו מהמשחק.

השוער סובל ממתיחה בשריר התאומים וצפוי לחזור לאימונים בתחילת שבוע הבא. גיל כהן שנפצע במשחק האחרון נגד עירוני ק"ש, אובחן כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך הפנימי, אך לא מדובר בפציעה חמורה והוא צפוי לשוב לאימונים בתחילת שבוע הבא.

שחקן נוסף שנפצע במשחק האחרון, קפטן הקבוצה טום בן זקן, סובל מנקע בקרסול אך כמו ג'ראפי וכהן גם הוא צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא. שחקן נוסף שייעדר בעקבות צבירת צהובים הוא עטאא ג'אבר.

ננאד סבטקוביץ' שנעדר בתקופה האחרונה בעקבות פציעה, חזר השבוע לאימונים מלאים ויכנס לסגל הקבוצה למשחק נגד אום אל פחם.

ננאד סבטקוביץ', שב לאימונים מלאים.

טרם האימון המסכם שנערך הבוקר, רן בן שמעון התייחס במסיבת העיתונאים למשחק הגביע: "הפוגה מהליגה אך אין הפוגה במתח ובהכנה. משחק מורכב ומאתגר אך אנחנו רוצים לעבור שלב ולהתקדם כמה שיותר גבוה בגביע".

לגבי העובדה שהקבוצה הוגרלה נגד קבוצה מהליגה הלאומית: "אין נוח בכדורגל, זה משחק מאוד מורכב, לדעתי הם משחקים בחוץ יותר טוב מאשר בבית. יש להם נשקים שיכולים להיות מסוכנים לכן אנחנו מתכוננים למשחק הזה, ומי שמזלזל בקבוצה היריבה מזלזל בעצמו, לכן המילה הזאת לא קיימת אצלנו ולא אמורה להיות קיימת אצל אף ספורטאי, כי זה לא משנה אם אתה משחק נגד קבוצה מליגה ב' או ליגה ג' אסור לך לזלזל ואתה חייב להגיע הכי מוכן שיש לכל משחק".

מלאי אנרגיה לעלות שלב, טימותי אוואני.

טימותי אוואני שיתף בתחושותיו: "גביע המדינה זה מפעל מיוחד כי יש לך רק 5-6 משחקים במפעל הזה ואתה מנסה להתקדם כמה שיותר. אנחנו מתכוננים טוב למשחק נגד אום אל פחם וכל השחקנים מלאי אנרגיה ורצון לנצח כדי לעלות לשלב הבא".

קישור לרכישת כרטיסים אונליין: https://www.ticket4u.co.il/event/8535

קופות האצטדיון יפתחו בשעה 12:30 למכירת כרטיסים. מחיר הכרטיס הינו 50 ש"ח אחיד.

כתבות נוספות