בן זקן ואבו עקל במסע"ת לאחר המשחק נגד ב"ש

תחושת פספוס בקרב השחקנים לאחר שער השוויון של ב"ש בתוספת הזמן. הקפטן שפתח לראשונה העונה: "אני אופטימי כי אנחנו קבוצה טובה", פיראס אבו עקל: "אנחנו נעלה בקרוב מעל לקו האדום".

 

טום בן זקן שנעדר כשלושה חודשים מפתיחת העונה לאחר צמד המשחקים נגד קרבאך, חזר לסגל לפני שבועיים במשחק נגד מכבי ת"א, והערב לראשונה לאחר יותר משלושה חודשים, פתח בהרכב הקבוצה. בסיום המשחק, הקפטן של הקבוצה שיתף בתחושותיו: "אני אופטימי כי אנחנו קבוצה טובה, תמיד מאכזב לקבל גול בדקה ה-90, אך הייתה לנו סדרה של משחקים קשים, ולאחר פתיחת העונה הוצאנו 5 נקודות מהמשחקים האלה, שזה יותר מ-50% מהנקודות שיש לנו"
.

על העובדה שהקבוצה נראתה הרבה יותר טוב במשחקים האחרונים לעומת פתיחת העונה: "אין קשר לזה ששיחקנו נגד הקבוצות הגדולות, פשוט לא התחבר לנו בתחילת העונה ועכשיו שמים לב שאנחנו נהיינו יותר דומיננטיים במשחקים האחרונים. אנחנו באים להוציא את המיטב נגד כל קבוצה שאנחנו משחקים נגדה".

"לא התחבר לנו בתחילת העונה, אנחנו קבוצה טובה". צילום: דין מיארה.
פיראס אבו עקל התייצב למסע"ת בסיום המשחק וענה לשאלות העיתונאים: "פספסנו את המשחק ברגע האחרון, היו לנו את ההזדמנויות להוביל גם 2-0 וגם לאחר שער השוויון היו לנו מצבים לעלות פעם נוספת ליתרון, אך לצערנו לא הצלחנו לעשות את זה".
על ההחמצה שלו בדקה ה-95: "ההחמצה מציקה לי, אבל אנחנו מקצועניים ואנחנו צריכים להתקדם הלאה, אני לא יכול להיתקע על ההחמצה הזאת עכשיו".
על העובדה שכרגע הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום: "אני חושב שאנחנו מתמודדים בצורה חיובית וטובה עם המצב, אמנם זה מעצבן שאנחנו משחקים טוב ולא מצליחים להשיג את התוצאות, אך אנחנו עובדים קשה כדי לתקן את הטעויות ועושים את המקסימום לעלות מעל הקו האדום. כמו שרן אמר, יש פה קבוצה מאוד טובה ואנחנו נעלה בקרוב מעל הקו האדום".
"ההחמצה מציקה לי, אבל אנחנו מקצועניים". צילום: דין מיארה.

כתבות נוספות