זוכרים את רפי חמאווי ז"ל

המועדון בשיתוף פעולה עם מקיף ג' קיים משחק הוקרה לזכרו של מאמן הכושר המיתולוגי. משה אוחיון: "לא יכולתי לעצור את הדמעה". הבן, אלעד חמאווי: "רפי מסתכל בגאווה מלמעלה"

 

מעטים האנשים שקשורים לעולם הספורט ולא זכו להכיר את רפי חמאווי ז"ל. מאמן הכושר שעבר בכל הקבוצות העירוניות בעיר, נגע בכל אחד מהאנשים שהכיר באופן אישי, ואימן עשרות שחקנים שלא ישכחו את רפי לעולם. בין השמות שרפי אימן: משה אוחיון, אדיר טובול, יניב עזרן, עידן שריקי, אלון חזן, יגאל זריהן, עמיר תורג'מן, ברוך דגו –  וזוהי רק רשימה חלקית של שחקנים שזכו להתאמן תחתיו.

לפני כשנה רפי חמאווי ז"ל נכנע לנגיף הקורונה, כשהוא בן 64. רפי הותיר מאחוריו משפחה, חברים, מכרים ועוד המון אנשים שזכו להכיר ולעבוד עם האיש הנערץ. רפי היה המורה המיתולוגי לחינוך גופני במקיף ג׳, אלוף הארץ לשעבר ב-100 מטר ומי שלימים הקים את מרוץ אשדוד.

ביום ראשון האחרון הגיעו נציגים מקבוצת מ.ס אשדוד לבית הספר שכל כך מזוהה עם רפי, מקיף ג'. יחד עם נציגי המשפחה והנהלת בית הספר בהובלת מנהלת גילה שמעוני, קיימנו משחק הוקרה לזכרו יחד עם נבחרת תלמידי מקיף ג'. לאחר המשחק נערך טקס שכלל הענקת חולצה ממוסגרת למשפחה, עם תמונתו של רפי חמאווי ז"ל.

מי שעזרו לארגן את האירוע המרגש והמקסים היו צוות החינוך הגופני של בית הספר יחד עם צוות החינוך החברתי בהובלת חנה לוי ונטלי דנינו ועומרי זראי, רכז חנ"ג היום במקיף.

בסיום הטקס בני משפחת חמוואי עברו בין כל המשתתפים בטקס והודו לכולם באופן אישי על המחווה. מ.ס אשדוד ומקיף ג' הבטיחו למשפחה שהטורניר יהפוך למסורת שנתית לזכרו של רפי חמאווי ז"ל.

אלעד חמאווי, הבן של רפי: "המשפחה מאוד התרגשה נוכח האירוע המרגש לזכרו של רפי חמאוי אמש במקיף ג׳ בו לקחו חלק גם שחקני עבר וגם בוגרי בית הספר שתחום הספורט והכדורגל זורם בדמם. עולם הספורט היה כל עולמו של רפי ולכן לכל מקום שהגיע בעבודה בתחום לקח אותה איתו לכל החיים, השילוב של בית הספר ומס אשדוד היה מרגש ואנו סבורים שרפי מסתכל בגאווה מלמעלה. תודה רבה לכל העומלים במלאכה."

 

משה אוחיון, שהגיע יחד עם נציגי המועדון לטקס, שיתף בתחושותיו בסיום:

"וואוו לא יכולתי לעצור את הדמעה ברגע שנכנסתי לאולם הספורט במקיף ג' שבו פגשתי את רעייתו של רפי ואת ילדיו שאותם אני מכיר מלפני 18 שנה. ברגע שחיבקתי אותם הרגשתי כאב עצום. במקום שזה יהיה משחק שבו רפי משתתף ואירוע משמח על זה שהוא יוצא לפנסיה אנחנו משתתפים במשחק לזכרו. כמה עצוב.

רפי היה איש הספורט של אשדוד, הוא היה מאמן הכושר שלנו בתקופת הגלקטיקוס, כאשר כמעט כל הכוכבים של הליגה היו אצלנו, ורפי תמיד ידע להסתדר עם כולם.

איש טוב שתמיד היה שמח עם חיוך. אתמול אמרו לי שאני הייתי השחקן שהוא הכי אהב… האמת הרגשתי את זה בכל שיחה איתו. גם כשהיה מאמן הכושר שלנו וגם בשנים שהייתי מגיע לבית הספר שלו עם מ.ס אשדוד.

אני זוכר את הילדים שלו ממש קטנים, הייתי מגיע לחגוג איתם את ימי ההולדת, ולראות אותם אתמול איך הם גדלו זה ממש ריגש אותי וכאב לי בו זמנית. איפה ישנם עוד אנשים כמו רפי? הוא תמיד חיפש את הטוב, אהב את הספורט בגוף ובנפש ותמיד דרש מאיתנו לעבוד קשה.

את רפי תמיד אזכור שמח ומאושר. יהי זכרו ברוך."

כתבות אחרונות: