הפסד דרמטי: 1-2 להפועל חיפה על אשדוד

שער אדיר של חמודי כנעאן בדקה ה-51 לא עזר לקבוצה להוציא נקודות במשחק קצבי מאוד בסמי עופר עם מצבים נהדרים לשתי הקבוצות שהסתיים עם שער דרמטי של המארחת.

במסגרת המחזור ה- 15 של ליגת הבורסה לניירות ערך, הקבוצה הצפינה לחיפה, למשחק חוץ בסמי עופר נגד הפועל חיפה.

רן בן שמעון ביצע מספר שינויים מהמשחק האחרון נגד הפועל ת"א, כאשר השינוי המשמעותי היה הצבתו של קני סייף בעמדת החלוץ. מי שתפס את מקומו של קני בעמדת המגן השמאלי היה מונטרי קמהאני.

המשחק נפתח בשליטה של המארחת שעלתה ליתרון בדקה ה-23 מבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. במהלך המחצית קני סייף מצא את הרשת של היריבה, אך השער נפסל בטענת נבדל.

סייף כובש, אך השער נפסל בטענת נבדל. צילום: טל אקוקה.

במחצית השנייה רן בן שמעון ביצע שינוי בהרכב, ואכן הקבוצה נראתה יותר טוב ואף השיגה את שער השוויון. בדקה ה-51 דריבל מדהים של חמודי כנעאן הסתיים בבעיטה אדירה לחיבורי השער של היריבה, 1-1 בסמי עופר.

חניכיו של רן בן שמעון המשיכו בשליטה במשחק, והגיעו למספר מצבים קורצים, אך לאחר מספר החמצות השער המכריע הגיע דווקא בצד השני בדקה ה-89.

רן בן שמעון: "עוד משחק טוב שבו התוצאה לא טובה. תקופה שבה הדברים הולכים נגדנו, נרים את השחקנים. המשחק התנקז לרגע אחד שבו החמצנו מצב אחד של 100 אחוז גול ומהצד השני הם ניצלו את המצב וזה הכדורגל, זה היופי בו וגם הכיעור שבו. מתחילים להתכונן למשחק הבא על מנת לחזור למסלול הניצחונות".

כתבות נוספות