"ההישג האמיתי יהיה לא לעצור את מה שהתחלנו"

לקראת המשחק נגד קריית שמונה, רן בן שמעון וגיל כהן התייצבו למסיבת העיתונאים. רן: "לצאת מבינוניות זה להוכיח גם כשאתה בתקופה נוחה". הבלם: "רוצים לייצר המשכיות".

תחילה רן התייחס ליריבה: "קודם כל תמיד מרגש לחזור לשחק נגד קריית שמונה, מועדון שאני אוהב. מדובר בקבוצה שנמצאת במומנטום חיובי וגם אנחנו נמצאים במומנטום חיובי. צריך מאוד מאוד להקפיד על הגישה במשחק הזה, ועצם זה שיצאנו מהמקום שהיינו בו תקופה ארוכה, זה הישג יפה אבל ההישג האמיתי יהיה להמשיך את הדחיפה קדימה בטבלה ולא לעצור".

איך ממשיכים את המומנטום אחרי רצף תוצאות טובות: "זה מה שמקבע את הבינוניות, כשאתה מרגיש את הגב צמוד לקיר אתה מוציא יותר, אבל לצאת מבינוניות זה להשקיע ולהוכיח גם כשאתה בתקופה נוחה, וזה מה שאנחנו רוצים לחנך את החבר'ה שלנו ומקווה שנצליח לעשות את זה".

גיל כהן: "חשוב לייצר המשכיות".

גיל כהן: "עושים את ההכנות שלנו לקראת המשחק, התאוששות אחרי שבוע עמוס עם שלושה משחקים, עשינו את המקסימום בשבוע שעבר והוצאנו 9 מ-9 נקודות ומקווים להמשכיות ולהשאיר את הנקודות בבית. אנחנו מתכוננים בצורה מקסימלית ואנחנו מקווים לשפר עוד יותר את היכולת מהמשחקים האחרונים. רן יודע להוציא מאיתנו את המקסימום בכל משחק וגם אנחנו תמיד מנסים להביא את המקסימום. חשוב לייצר המשכיות ולהמשיך את הרצף משחקים ללא הפסד ונקווה לעשות תוצאה טובה גם נגד קריית שמונה".

כתבות נוספות