בדקה ה-95: מ.ס אשדוד ניצחה 1-0 את הפועל י-ם

הכי דרמטי שיש: אחרי 95 דקות מאופסות באצטדיון הי"א, יעקב בריהון נתפס ברחבה, השופט שרק לפנדל וקני סייף דייק מהנקודה הלבנה והעניק 3 נקודות חשובות לקבוצה שעלתה מעל הקו האדום.

לאחר הפגרה הארוכה, הערב הליגה חזרה לאצטדיון הי"א כאשר מ.ס אשדוד אירחה את הפועל ירושלים במסגרת המחזור העשירי של ליגת הבורסה לניירות ערך.

לפני הפגרה הקבוצה פגשה את שלושת הקבוצות הגדולות של הליגה ורשמה שתי תוצאות תיקו וניצחון בבלומפילד, והערב רן בן שמעון קיווה להמשיך את המומנטום ולהמשיך את קצב צבירת הנקודות המשתפר מתחילת העונה, כאשר מנגד עומדת יריבה עם 9 נקודות, כאשר למ.ס אשדוד היו 8 נקודות לפני המשחק.

רגע לפני שריקת הפתיחה, המועדון ערך טקס לזכרו של צבי צילקר ז"ל. שחקני שתי הקבוצות, האוהדים וכל הנוכחים באצטדיון הקדישו דקה של מחיאות כפיים לזכרו, כאשר תמונתו הוקרנה על מסך האצטדיון. בנוסף, שחקני הקבוצה ענדו במשחק סרטים שחורים לזכרו של ראש העיר המיתולוגי.

במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הרבו להגיע למצבים ועל אף שליטה אשדודית, התוצאה הייתה מאופסת. רגע לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה, גוני נאור בלמה של הפועל ירושלים ראה את הכרטיס האדום לאחר הכשלה על קני סייף על קצה הרחבה. הפועל ירושלים נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-44.

על אף שליטה ברורה והגעה למספר הזדמנויות גם במחצית השנייה השערים לא הגיעו והיה נראה כי אנחנו בדרך לחלוקת נקודות, אך התקפה אחרונה של הקבוצה הגיעה לחמודי כנעאן שהכניס כדור לרחבה, יעקב בריהון ניסה להגיע לכדור ונתפס בחולצה והשופט שרק לכדור עונשין דרמטי! קני סייף לקח את האחראיות והעלה את מ.ס אשדוד ליתרון 1-0 בדקה ה-95 בפנדל מצוין!

3 נקודות חשובות מאוד שהעלו את הקבוצה מעל הקו האדום. הקבוצה רושמת כבר ארבעה משחקים ללא הפסד, וכבר ביום שלישי הקרוב הקבוצה תצא למשחק חוץ חשוב נגד מכבי נתניה בחוץ.

כתבות נוספות