שבוע חלומי: 1-0 למ.ס אשדוד על מכבי פ"ת

שער בכורה העונה של באיו (73') העניק 3 נקודות יקרות וניצחון שלישי בשבעה ימים! הקבוצה כעת ברצף של שישה משחקים ללא הפסד, עם 14 נקודות מתוך 18 בששת המשחקים האחרונים.

לאחר פתיחת עונה לא טובה עם רצף תוצאות שליליות, לא רבים צפו שמ.ס אשדוד יכולה לטפס למעלה בטבלה ולהתמודד על הפלייאוף העליון, אך שבוע חלומי במיוחד עם 9 נקודות בשלושה משחקים העלה את הקבוצה למקום השישי בטבלה, עם 17 נקודות.

רן בן שמעון נאלץ הערב להסתדר עם לא פחות מארבעה שחקנים שנעדרו הערב: ננאד סבטקוביץ', יעקב בריהון, אור אינברום ומוגיס זאקריה. בעקבות פציעתו של הבלם הסרבי, טום בן זקן הוסט לעמדת הבלם, ואילו זוהר זסנו פתח באגף הימני. בחוד פהאד באיו חזר להרכב במקומו של מוגיס הפצוע.

שער ניצחון חשוב לפהאד באיו. צילום: טל אקוקה.

מחצית ראשונה מהוססת עם מעט מאוד מצבים של הקבוצה, הסתיימה בתוצאה מאופסת על אף שליטה של המארחת. במחצית השנייה הקבוצה נראתה הרבה יותר והגיעה למספר מצבים טובים, אך שתי הקבוצות התקשו למצוא את הרשת עד הדקה ה-73. מתאוסיניו הכניס כדור עומק לקני סייף, שהעביר כדור רוחב נהדר לפהאד באיו שגלש לכדור והעלה את אשדוד ליתרון במושבה! שער בכורה העונה לחלוץ האוגנדי.

חמודי כנעאן, מונטרי קמהאני ומספר מצבים נוספים יכלו להכפיל את התוצאה, אך מנגד גם מספר החמצות של המארחת יכלו לאזן את התוצאה. בסיום – ניצחון נוסף השבוע! 3 נקודות יקרות שמשלימות רצף של שלושה ניצחונות רצופים, וארבעה ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים.

כעת הקבוצה תצא לחופש של יומיים, וכבר ביום שלישי תשוב לאימונים ותחל בהכנות לקראת המשחק שמחכה לנו ביום שבת נגד עירוני ק"ש.

כתבות נוספות